neděle 15. února 2009

malí tanečníci


Součástí taneční soutěže byla i soutěž juniorů. Pod pojmem junior jsem si představovala tak dvanáctileté slečny a hochy, ale na parketu se povětšinou vlnili šestliletí špunti. A to jak! Bylo tam i pár deseti a dvanáctiletých, ale do finále postoupil asi jen jeden pár, ostatní byli drobotina. Já nejvíc fandila tomu páru úplně napravo, holčička v modrém, ale nakonec vyhrál pár č. 32 v popředí.

Kačka byla nadšená a chtěla tančit taky, s Adámkem a to hned (Adámek měl košili, vestičku a motýlka, skoro mohl). Ale s Tomem jsme řešili, jestli je vůbec dobře, že tak malí špunti tančí na takové úrovni. Co si o tom myslíte?? 

3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Je otázka, co je ta "úroveň" a jak drsně probíhají tréninky. Já tancovala od osmi let a vystoupení někdy mohly vypadat dost profesionálně, i když nás nikdo fyzicky netýral. A to součástí průpravy byl i balet.

Lída řekl(a)...

Tak prima, to ráda čtu. A navíc máš tanec ráda stále, nikdo ti ho tím nezprotivil, pokud se nemýlím.
Osobně jsem totiž z těch špuntů byla nadšená. Tom znechucen.

Anonymní řekl(a)...

Mě to teda moc neoslovuje, ale to, protože mi to připadá příliš strojený proti tomu surovýmu folklóru, ale zase to vidím jako lepší než třeba fotbal :-)