pondělí 23. února 2009

23. února - 142 den - večerní čtení


Právě čteme s dětma Medvídka Pú. Mám to ráda, když leží pěkně v postýlkách a poslouchají. Jen Klárka ještě šmejdí po pokoji a ve své postýlce se šprušlema být nechce. Nechávám jí. Většinou jí ještě kojím, nebo si prohlíží, nebo roztahuje a zase uklízí právě uklizené hračky. 

Tentokrát měla ale problém, nožička jí stále bolela, ale vyřešila to. Lezla po čtyřech a dostla se, kam potřebovala. Ale největší zábava pro ni byla napodobovat maminku ve čtení. A proto, že tahle poloha byla pro ni nedosažitelná, nakonec se uvelebila na zádech. Občas si přehodila nohu přes nohu :-).

V pozadí jsem já s mým oblíbeným Medvídkem. Používá totiž krátké věty, třeba "Což takhle poobědvat" :-)

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já mám ráda tuhle krátkou: "You can never tell with bees" Jenom jakýkoli její překlad je slabý odvar té anglické verze :-)

Foukám Klárce na nožičku.

Lída řekl(a)...

Hm, tak číst dětem v originále jsem nezkoušela. Neměli by z toho nic ani oni, ani já :-)

Nožka už fakt vypadá líp. Byla jsem asi hysterická matka.

Anonymní řekl(a)...

V originále jsem četla, když jsem dělala v Anglii au-pair a ta věta mi utkvěla a stala se klasickou.

Super, že je noha lepší. Lepší hysterická, než zanedbávající :-)

Lída řekl(a)...

Hm, máš skvělou průpravu - kolik jsi měla dětí?

A děkuji za uklidnění.

Anonymní řekl(a)...

No, ani mi nemluv. Nejdřív dvě (3a5) a pak 11letou slečnu. Ovšem, dívaje se na svůj výkon zpětně jako matka... nikdy bych si nepořídila au-pair a i o mladici na hlídání občasné bych se velmi rozhodovala.

Lída řekl(a)...

Hm, asi máš pravdu, taky bych měla otazníky, když nemá zkušenosti. Na to jsou babičky nejlepší :-)

wlcice řekl(a)...

Medvídek Pú je i u nás v kurzu. Já tedy občas žasnu, že to Martinka vydrží posluchat (4roky). Medvídek má dobrý hlášky :-) já ho miluju namluveného v podání M.Ebena :-))

Lída řekl(a)...

Ano, taky mám ráda jeho hlášky. Namluvené neznám, asi pohledám. Máme kocoura Modroočka a to je taky super ;)