neděle 5. října 2008

Pomocníci


Tak jsem právě dodělala Hraběnčiny řezy.

Samozřejmě s třemi pomocníky. Adámek po chvíli mixování bílku mixér vypnul a začal neskutečně řvát. Katka mi to přeložila, že by mu prasknul ušní bubínek. Katuška zatím strouhala zmrzlé těsto. Klárka zatím vytahovala ze skříněk, co tam ještě zůstalo. Vysypala Katušce to, co nastrouhala. Katka mi u sbírání vysvětluje funkci bubínku ve středním uchu.

Já se zatím pokouším vyválet plát a přenést to na plech, strouhat jablka. Musím domixovat ty bílky - Adam řve a rve mi mixér z ruky, chce mixovat.  Podaří se nám bílky s cukrem aspoň trošku našlehat za společné pomoci. Klárka zatím kroutí knoflíky na troubě.

Katka si neustále s těstem hraje, takže ač bylo zmražené je z něj krásná kulička. Aspoň trošku ho nastrouhám. Dám na jablka bílky a strouhání a koláč je hotov. Teda v troubě ;) 

Připomíná vám to aspoň vzdáleně postup na Hraběnčiny řezy??

1 komentář:

Unknown řekl(a)...

Já vím proč většinou začínám péct až děti spí. Jsem nervák.
Ale ty to zvládáš s přehledem. :D