pátek 10. října 2008

Projekt 365 - 7. den - Nákup

Dnes jsem vyrazila s dětma - teda "jenom" s Katkou a Adamem na nákup do města. Cíl byl jasný - koupit zimní boty oběma. Nechtěla jsem mnoho. Aby byli správné velikosti a aby byli kožené. Sic. Katuška si mohla vybrat ze dvou (každý v jiném obchodě). Po jemné masáži si vybrala ty, které se víc líbili mně. Byli tmavší a hezčí ;)

(tímto mám splněno v Projektu i svůj autoportrét - unavená, ale šťastná matka, že mise měla 50% úspěšnost)

Takto Katuška stále pózovala pro fotografa ;) K sundání botiček jí dohnalo jenom neskutečné vedro. Jsou to přece jen boty zimní, no.

Adámek byl smutný a tak jsme ho aspoň potěšíli čepicí se spidermanem, kterou si vybral. Doufám, že i on brzy bude pózovat!

3 komentáře:

Šárka řekl(a)...

Také máte Spidermanovskou mánii? Tomík si přeje k vánocům oblečení se Spidermanem :-) Boty jsou krásný.

Lída řekl(a)...

Máme, nejlepší je, že to neumí ani vyslovit. Podědil tričko a tuhle čepici si moc přál. Bylo mi ho fakt líto, bez botiček :-(

amory blane řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.