neděle 26. října 2008

Projekt 365 - 23 den Zazimování a zamilování


Tak a jsou doma, pod střechou. Dnes jsem si konečně jela pro brambory. Jeden pytel jsme měli už měsíc (vidíte, kolik z něho zůstalo) a konečně k němu přibyli i tyto tři 50 kg pytle. Snad nám to bude stačit. Děti jedí čím dál víc :-)

Když jsem odjížděla, Kačenka byla jak vyšetřovatel. Moc jí zajímalo, proč potřebujeme brambory, pdle ní máme na zimu dost zásob.  A taky se divila,  proč UŽ TEĎ. Tak jsem jí prostě řekla, že když bychom si to neodvezli, tak by to snědli myši. Dostala jsem sebevědomou odpověď, že přece myši jedí jenom ořechy, ty popleto! Pak už jsem rači jela :-)

Jo a Kačenka je zamilovaná. Ve školce. Do Honzíka Bobka. Když jsem se jí zeptala, jak se se to stalo. Tak si prý hráli v domečku a ona se na něj podívala a najdenou to věděla, že ho miluje a praštila se do hlavy. A jestli ví, že ji miluje Honzík? Neví, musí co nejdřív do školky, aby to zjistila. Tak to nám teda začalo brzy.Teprve jí bylo v červnu šest.

1 komentář:

Šárka řekl(a)...

Pomoooc, já nechci a na tohle se snad ani netěším :-) Jsou přeci jenom moji :-)))