pondělí 13. září 2010

Líza a tak

Vím, že jsem už dlouho nepsala a přitom toho je tolik, co jsem chtěla napsat. Poděkovat Aničce za nádhernou panenku na stěnu, napsat, že Klárka už chodí do školky (foto samozřejmně není, protože jsem zapomněla foťák...), poděkovat svému muži za krásný a jak jinak romantický pobyt v Luhačovicích...

Ale nějak bylo stále jiné práce. Ale musím napsat, že od 2.září k nám do rodiny přišel nový člen. Zatím má 4 měsíce, ale roste rychle.

Příprava roztoku na krmení pro včelky. Děti ochotně asistují.

Adámek se svou vlastnoručně zavázanou tkaničkou.



3 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Ten nový člen je krásný. Kdepak bydlí? Zdraví babča

Anonymní řekl(a)...

Ještě jsem se chtěla zeptat, jestli bude mít rohy? Čau babi

Lída řekl(a)...

no, děti bydlí stále v dětském pokojíčku, ale Líza samozřejmě v chlívku :-)

A rohy mít nebude. To mi nevadí :-)