čtvrtek 17. září 2009

16. září - svátek




Měla jsem svátek. Tom zapomněl. Nic neobvyklého. Jsem ráda, že si pamatuje datum narozenin a když si sundá prstýnek i datum sňatku.
Večer jsem mu říkala, že mi psal jeho dědeček k svátku. To přešel. Večer šel ještě rýt zahradu a pak si něco kutil na dvorku... Jsem si říkala, co tam ještě svařuje, ale má novou svářečku (tedy invertor :-)), tak se není čemu divit a on mi "sesvářel" takovou krásnou kytku. Že na zahradě už toho moc nekvete...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Do které vázičky přijde? Zdraví babča

Lída řekl(a)...

Snad to taky vyfotím. Mám to ve skleněné probubláčce se zábrusem - vzpomínka na Lachemu...

Peguš řekl(a)...

Ju to je krásné :-) dodatečně vše nej

Unknown řekl(a)...

Moc, moc pěkný!
Kira

Lída řekl(a)...

děkuji, děkuji