úterý 18. listopadu 2008

Ucho


Už jste se někdy pokoušeli vyfotit ucho svého dítěte?? Nejlépe tak kolem jednoho roku?? Nakonec jsem odchytila Katku, která byla svolná a entočila se jenom do objektivu, ani mi nebrala fotoaparát!!

A proč vlastně chci vyfotit ucho? Dneska odpoledne si Adam začal stěžovat na to, že ho bolí ucho. O chvíli později už začal kvílet a kňourat a tak jsem ho chovala. Tak jsem chtěla po Katce, aby uklidila ze stolu, protože jsme do té doby usilovně stříhali ze Sluníčka. A ouha, Katku najdenou prý taky bolí ucho. Samozřejmě že jsem jí to nevěřila, že si jenom vymýšlí, aby nemusela uklízet. A chystali jsme se s Adamem na pohotovost. 

Katka kňourala stále a tak jsme jí už hrozili, že jestli zaplatíme pohotovostní poplatek za ní zbytečně a ona bude zdravá, tak nebude nic pod stromečkem (!!). Leč Kačka si stěžovala dál.

Tak jsme jeli. Klárku jsme svěřili do opatrování naší milé p. Kociánové a dorazili k dr. A co myslíte? Měla ho tam. A Adam taky. 

Žádné komentáře: